Glad Påsk

Skärtorsdagen 2009-04-09

Idag är det dagen före min yngste son fyller 30 år....attans vad tiden går! Ja ja det är ju så bara! Hoppas du får en riktigt bra födelsedag i stugan Pirre Virre;). Men akta dig för whiskey´n den kan ställa till dagen efter...hihi.

Själv är jag hemma i lugn och ro. Ledig hela helgen och inget ska göras...jo jag ska försöka plugga lite:). Å så måste jag tvätta lushunden...:(. Ska också ta mig en tur på hästryggen och förhoppningsvis njuta av vårvärme.

Har haft en kanondag på jobbet och det var längesen jag mått så bra att smilbanden varit uppdragna hela tiden:).

Tjejerna är hos sin pappa över helgen och en del in på påsklovet. Tror nog att dom längtar en hel del efter varandra. Tjejerna har blivit sååå duktiga och jag saknar dom massor! Men får se om jag åker upp till valborg...det vet man aldrig!

Men nu ska jag sova...så ha det gör gött därute i rymden:)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0