Nu är våren här!

2009-04-25

Jaha nu var det riktigt längesen jag skrev något här! Lite kan jag iaf sätta på pränt hör idag:).
Jag har mått kanonbra de sista veckorna, efter att jag fått mitt blodtryck under kontroll. Det har givit mig ett nytt perspektiv på livet. Helt plötsligt ändrades hela mitt liv. Jag orkar ta mig an allt som ska göras och det blir gjort. Häst och hund blir ordentligt rastade igen, eftersom orken kommit tillbaka:).

På jobbet funkar det helt ok. Vi har några tävlingar nu som gör oss lite uppåt! Jag har gått med i stegräknartävlingen. Oj oj inte kunde jag tro att jag gick sååå många steg om dagen. Närmare 20 000 om dagen.

Nu närmar det sig en resa för mig och Valle...vi ska åka tåg till Sundsvall den 29 april och hem igen den 4 maj. Nu ni underbara tjejer kommer mormor...hihi Och inget vet ni förrän jag står utanför skolan och förskolan;)... Lurade:). Så idag ska det städas och tvättas och planeras vad jag ska behöva ha med mig! Jag ser fram emot denna resa!

Nej nu har jag inte tid att sitta still längre så ni får ha det riktigt bra!

Ha det gör gött därute i rymden.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mohahaha lurade barn är skojiga barn :-) Men Emelie sa att hon skulle få nått på posten på onsdag...ska du skicka upp dig och valdemar i brev eller? S

2009-04-27 @ 11:52:48
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0