Onsdag 2009-04-01

Hej å hå igen.
Nu har det hänt lite igen...hiiihii. I måndags vart det en sväng till Akuten...hmmm hade ont i bröstet och huvudet..ajaj tänkte jag direkt! Kan inte vara annat en en stroke!! Men som tur var hade jag fel:). Hjärtat var helt ok men däremot har jag nu fått högt blodtryck. Vilket jag nu ska kolla upp ordentligt! Tack snälla min yngste son som kom och höll mig sällskap:).

Jag har också redan deklarerat och det känns skönt att  inte behöva tänka på det mer.

Idag har jag också börjat heltid igen. Det känns också bra.

I morron ska jag till stallet och fixa och dona lite:) Hoppas att jag hinner att rida lite. Har en hel del att diskutera där ute...sudda sudda sudda...varför gör någon det? Har man kommit överens om en sak så får det vara så till nästa möte! Så nu är det kulspetspenna som gäller när det skrivs något!

Å så lilla Grodan som är sjuk...men hon har iaf gott humör;). Älskar er mina kära barnbarn;).

Nej nu blir det inget mer ikväll...

Ha det gör gött där ute i rymden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0