Söndag 2009-04-05

Ja då är det redan söndag igen! Nu går tiden fort tycker jag...hur ska man hinna med denna våren och sommaren??
Aja det ordnar sig säkert. Allt känns iaf bättre nu när jag fått min medicin mot mitt höga blodtryck. Tror banne mig att det är längesen jag mått såhär bra! Här har städats och fixats!

Om några timmar ska jag ut i stallet igen och rida med CH. Vi red i fredags också och det var kanonmysigt. Tog skogsrundan och det var nog tur att Leonora har broddarna kvar. Det var massa issörja i skogen, men det var en skön tur. Nu får jag äntligen ner Leonora lite mer i form och det efter fyra år med henne...hahaha! Ja ja bättre sent än aldrig! Gud vad jag älskar denna häst;).

Å så har Valle fått löss igen....jag blir galen! Vart får han dom ifrån??? Fattar inget alls, så noga som jag varit med att kolla honom...Ja då är det ju bara att tvätta honom juh....får bli i stallet idag eller i morron. Annars har han nu blivit riktigt fin igen. Lugn och det fungerar när han ser hundar. Det är skönt!

Någon uppe i norr ringde mig på lunchen...Tyckte jag skulle sluta att skicka upp snöoväder...Hihi . I norr tar det tid innan våren kommer. Här blommar det ju mer och mer för var dag;).. Så nu tror jag att det är några som är avis på mormor;). Puss på er skitungar.

Allt för idag...Ha det gör gött därute i rymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0