Fredag 090227!!

Natten till idag var ganska jobbig! Vaknade och funderade och funderade, låg vaken i två timmar. Ja vad funderade jag på då? Jo dagens intervju för en ny tjänst på jobbet....Vad ska jag svara? Vad frågar dom om? Ja ni allt funderade jag på. Var ganska nervös, men det gick hyggligt! Svaret kommer om en till två veckor. Men i ärlighetens namn vet jag inte om jag är intresserad. Bara dagtid...hmm jag som älskar mina kvällar och bus och kul med min älskade arbetskollega.. Ja ja det är ett beslut man får ta OM jag får tjänsten.

Slutade för övrigt tidigt idag och vädret var perfekt för en ridtur...Mjjjoo då visst! Med hästkrafterna under huven drar jag mot stallet och stannar till vid affären...Å VAD SJUTTON händer då??? Kommer ut ur affären och får se att det är punktering på ett bakhjul.....ATTANS vilken tur att jag hade med mig ett annat hjul i bilen! Så det var ju bara att ställa i ordning domkraften och fästa hunden i lyktstolpen! Å som tur är var det ju t o m luft i reserven;). Så det blev lite sent till stallet och då var ju lusten helt bortblåst! Men det var kanontrevligt ändå...Gertrud var på kanonhumör...eller bara Gertrud??? Näää det var vi alla tre som var där! Hjälptes åt att ta in hästarna och allt gick kanon. Fikade och skrattade en hel del riktigt skönt!

I morron ska jag ner på stan och manifestera mot våldet i vår stad. Det kommer att bli tal vid ruinerna av Statt. Är ju ledig så det är klart jag ska ner. Vill uppmana alla som läser min blogg att skriva på mot våld i vårt samhälle. Gå in på: www.ekuriren.se och skriv!

Nej nu är det nog dags att ta sig till sängen. Börjar känna av att jag var vaken i natt;).

Ha det allra bäst!
Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0