Jaha då är jag också här:)

Det är alltid lite svårt att börja och veta hur man gör, men det ska jag nog komma underfund med.
Tar väl annars lite hjälp av min kära dotter som redan kan detta!

Hmmm vad ska jag då med denna sidan att göra? Jo jag har tänkt att skriva lite om vad jag har och inte har, känslor och lite allt annat.

Har ju ett lite konstigt namn, och kan undra om någon kan räkna ut vad det betyder??

Idag börjar jag jobba lite senare och det är ju självklart skönt med en go sovmorron.

Jo jag måste berätta en lite episod.. Fick kontakt med en karl på nätet som visade sig vara en skolkamrat från högstadiet. Tyckte det var kanonkul...men ack vad besviken jag blev.  Tydligen har han haft några svåra problem i livet..men det ska inte gå ut över mig!!! Efter några dagars samtal på nätet får jag höra att jag e "pundare" fortfarande...hm har aldrig varit... Ok han ber om ursäkt och vi fortsätter konversationen, men plötsligt påstår han att jag "Hinkar i mig"?? Vad hinkar jag i mig? Jo ett glas vin till maten och en mycket svag Irish, det måste väl vara att hinka i sig???? En sån person kan jag lätt vara utan att prata med! Ingen ska tillåtas att överföra sitt missnöje på mig! Säger bara tack å hej!

Har ju min häst och hund att ta hand om och det funkar bättre än med karlar...Hihi

Nej nu ska jag göra mig i ordning..
Ha det gör gött


Kommentarer
Postat av: Madde

Duktig tjej börjat blogga :)

massa kramar

2009-02-24 @ 09:59:39
URL: http://chosenangels.se/
Postat av: Angelica

Välkommen hit morsan :-)

Ha det så kul på jobbet!

puss och kram

2009-02-24 @ 11:57:57
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0