Trafikkaos!!

Uppvaknandet igår morse var ju inte kul alls. Statt har brunnit och jag kan säga att det är helt utbrunnet. Hotelldelen verkar ha klarat sig bra, men inte restaurangdelen!

När jag började jobba kl 14, var jag ju tvungen att gå ner och titta på bedrövelsen! Så trist syn!!  Brann fortfarande då och man såg lågorna som slickade väggarna inne i de utbrända rummen. En otroligt tråkig början på en arbetsdag!!! Avspärrningar uppsatta så det är lite krångligt i stan.

Detta fick vi verkligen uppleva när vi var på väg in med bilen för att avsluta dagens arbete. In i stan hade två trailers förirrat sig. De letade efter adressen som nya Willys ska flytta till, men de hittade den inte. Så vi fick hjälpa dem tillsammans med polisen att hitta rätt väg ur stan. Det fixade vi och vi fick höra av polisen att vi hade gjort ett bra jobb!!! Det var riktigt kul att höra!

Annars knatar det på här i Eskilstuna. Har det ganska bra och har nog kommit bra till ro efter att tjejerna flyttade till Sundsvall. Men jag vet att tjejerna har utvecklats mycket sen flytten. Dom skriver till mormor på datorn och det funkar bra:).

Idag ska jag till jobbet lite tidigare för att vi ska ha arbetsplatsträff...det e ju bra att vara med på:).

Nå ja nu ska jag ut å gå med hunden och koppla av.

Ha det bra alla där ute.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hitta ett hus nere hos dig så kommer ja som sällskap hihi!!!!!

2009-02-26 @ 09:50:09
URL: http://chosenangels.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0