Fredagen den trettonde!!!

Ja faktiskt är det så idag...Men den har varit kanoners för mig:)! Har möblerat om och städat riktigt fint;)! Sen blev det god mat och dryck..men attan vad man kan sakna sällskap ibland! Men det e ju så...singel så e man ensam! Pratade med tjejerna idag och dom hade varit på after ski:) Jag blir glad när jag pratat med dom;) Hoppas dom kan komma till mormor i påsk! Då ska vi busa ordentligt;). Kanske blir en sväng till Dalarna för att gratta morbror...vem vet? Jäkla förkylning som inte ger sig ett dugg...det är nog mer whiskey som saknas:)! Fick inte jobbet jag sökt, men det ska firas för jag sökte det bara för att...Nää du Tårtan du blir inte av med mig!!! Ha ha Ha det bra där ute i rymden:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ensamt här hemma med ikväll men jag har ju fina Balto =)

2009-03-13 @ 23:57:28
URL: http://www.nininosen.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0