Hej å hå i snön!!!

Jaha då e det snö igen:( Jag som har hoppats på att våren skulle vara på väg! Men nej då inte nu. Är ett tag sen jag var här nu. Beror på att jag tappade bort inloggningen i minnet. Tänkte köpa ett nytt...men det går ju inte. Nåja tjejerna är i Åre och åker skidor. Verkar som det är två nya Anja Pärson på G! En i störtlopp och en i slalom, hihi. Verkar gå riktigt bra, för nu har dom inte ens tid att svara mormor i telefonen! Själv har jag åkt på en rejäl förkylning, så nu e det bara att vara hemma! Men det ska väl snart vara över?!! Hästarna och stallet är som vanligt, förutom den extra motionen jag och M fick i lördags! Hade intaget och när det var dags att ta in de sista två...Så gick P rakt igenom tråden och L efter. Jaha bara att följa efter och hämta dom långt borta i kohagen! Tråkigt nog skadades P och det är inte alls trevligt! L kan ju glömma att jag ska tro på hennes hälta. Nänänä... Väntar på att C ska komma och fika idag, ska bli trevligt! Måste sluta ska ner i tvättstugan! Ha det bra alla där ute i rymden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0