Längesen!!

Lördag 28 mars 2009! Ja nu är det längesen jag skrev här...aj ja får allt skärpa till mig. Vad har hänt då?? Inte mycket..jag kommer att gå upp på 100% igen på onsdag den 1 april. Det känns faktiskt bra.
Leonora har blivit verkad och ompysslad lite. Har inte ridit mycket nu p g a vädret..inte kul att vara ute i detta väder och rida samtidigt så är jag ju inte helt frisk än! Ikväll har jag haft kvällsning av hästarna..oj oj när jag öppnade sadelkammaren så hoppade jag till...inne där var det en katt...Den är världsgo men det är onödigt med kattkiss på våra saker..
Har städat och fejat lite idag, men 17 vad jobbigt! Bara att fortsätta i morron.

Pratade med mina älsklingar i Sundsvall idag och först var dom på ganska bra humör. Men sen ringde telefonen igen och då lät det inte lika kul! Lilla diamanten Emelie var inte alls som hon brukar...hon var gnällig, frös och hade ont i huvudet!! Stackare! Och kräkts hade hon ju gjort...Men vi skojade om att vi var lika trötta hon och jag. För bägge har sovit en stund på soffan. *S* Det ska bli så kul när dom kommer ner till mormor igen;).

I morron ska vi ev rida lite...eller jag känner att jag måste göra det! Ut och koppla av i naturen, rensa pannbenet ordentligt...det behövs verkligen nu...Känner mig lite nere:(. Men det kommer att gå över!

Nå ja ha det gör gött där ute i rymden!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Classe

Nej men har du gått och skaffat dig en blogg, Gud du är så himla trendig nu för tiden.... Hälsningar från Nashville Tennesee

2009-03-29 @ 21:38:28
Postat av: Angelica

Tjo morrrmorrr :-)

Nu vet jag att du är duktig och jobbar, du kan komma hit och lägga in ungarnas kläder i stället S



Hoppas du mår lite bättre idag!

Puss och kram från oss i snöriket....mmm du är trendig morsan som Claesen säger :-)

2009-03-31 @ 12:29:07
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0