Måndag 090316

Fortfarande riktigt förkyld. Så idag fick jag uppsöka vårdcentralen och blev sjukskriven fram till söndag. Det var verkligen en helt kanon doktor, som gav sig tid att t o m skoja lite;).

Ja så då gäller det att denna veckan vila och vara ute mycket. Idag var jag i stallet med Ch och vi red bara en liten stund, för jag hade lovat bort Leonora till Amanda. Vi värmde bara upp hästen lite. Det gick kanon med Amanda på ryggen:). I morron ska jag ut i stallet igen och rida...inte Leo för henne har min medryttare...utan vi ska rida Jerry och Gorby...men jag vågar ju inte sitta på Jerry..så det får bli Gorby för mig....Ska bli kul att rida honom igen är ju kul att få byta häst ibland:)! Detta är en viktig grej för mig för att våga att ens tänka på att sitta på andra hästar. För en dag kommer när jag kanske behöver en annan häst! Å så är jag jätteglad för att jag fick en lektion....hihi av M i söndags, tack snälla för att du hjälpte mig. Jag fick tips om hur jag ska få Leonora i form och det funkade...men det var tungt,,provade lite idag och det var mycket lättare;). Gjorde också skänkelvikning med gott resultat...:). Bara att fortsätta träna.

Så har ju tjejerna kommit hem till Sundsvall igen och det märks..hihi, för då skriver dom lite till mig på datorn. Längtar tills jag får låna dom igen...då ska det kramas och pussas!

Nej nu är det dags att göra sig klar för bingen!

Ha det gör gött alla där ute i rymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0