Tisdag 090317

Hej igen:)

Ja då är det tisdag och det har faktiskt varit kanonfin dag. Först fika hos C och sen ut till stallet för att fixa lite...det går tungt. Beror på min hosta och förkylning, men jag måste anstränga mig lite för att få ut skiten!

Som sagt idag har jag suttit på Gorby igen och det var riktigt kul, det känns väldigt bra att få övervinna min rädsla för att rida andra hästar. Idag gick det bättre än första gången! Travade lite och det är absolut inte samma trav som på min:). Men kul var det.

Nej hopp i bingen...
Så ha det gör gött där ute i rymden:)


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja det va skit kul med fika och uteritt :D

Men du jag har skickat bilderna till dig men du kanske inte kollar mejlen varje dag ;P

Kraaam

2009-03-18 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0